пʼятниця, 12 лютого 2021 р.

 

Звіт  вчителя англійської мови

Задубрівської філії

Горішньошеровецького ОЗЗСО

Сауткіної Оксани Дмитрівни

 

Відповідно до індивідуального плану роботи, проводилася робота зі здобувачами освіти 1, 3-4 та 5 - 9 класів  з англійської мови. Найголовнішим вважаю – створення комфортних умов  навчання, за яких здобувачі освіти відчувають свою успішність та інтелектуальну самостійність. Для підвищення своєї фахової майстерності переглянула низку вебінарів з англійської мови та організації дистанційного навчання.

Основну увагу під час проведення он-лайн уроків, враховуючи їх час, приділяла вивченню нового матеріалу, а також перевірці чи достатньо учні засвоїли пояснений матеріал та опрацьований самостійно.

Мною були підібрані та розроблені дистанційні завданння по класах відповідно до чинних освітніх програм з іноземних мов. Також були організовані онлайн уроки , електронні консультації та безперервна підтримка здобувачів освіти під час навчання в дистанційній формі.( через телефон, Viber, , Google  Classroom). У разі виникнення питань, вони можуть у будь-який момент звернутися до мене в телефонному режимі або через зазначені засоби комунікації.

 Під час роботи зі здобувачами освіти початкової школи, (1,3,4 класи) залучаюсь підтримкою батьків, які допомагають за можливості організовувати процес навчання, орієнтуючись на настанови вчителя. Тому  під час дистанційного навчання мною проводились он-лайн уроки та на платформі Google Classroom, задавались посильні для самостійного виконання  завдання для закріплення вивченого на он-лайн уроках матеріали, а також залишала матеріали в Google Classroom для повторення за закріплення  вивченого матеріалу на   уроці.

Для здобувачів освіти 5-9 класів були скомбіновані он-лайн уроки та самостійне опрацювання навчального матеріалу, враховуючи рекомендації МОНУ до організації дистанційного навчання, електронні консультації та безперервна підтримка здобувачів освіти під час навчання в дистанційній формі.( через Google Classroom, телефон). Завдання для учнів 5 - 9 класів задані в Google Classroom за підручником або підготовленні самостійно , зошити з виконанням домашніх завдань перевіряються у фотоформаті  через Viber чи учні могли здати роботи в Google Classroom .  

Хочу зазначити, що ті учні які систематично працюють на он-лайн уроках та виконують домашні завдання під час навчального процесу, ті й виконують завдання дистанційно в умовах карантину.

Проте існують недоліки у дистанційній роботі:

·   необхідність наявності у здобувачів освіти сильної особистісної мотивації, вміння навчатися самостійно, без постійного підштовхування з боку вчителя або батьків;

·   не завжди здобувачі освіти забезпечені достатнім технічним обладнанням (комп’ютер та постійний вихід в мережу Інтернет).

Намагаюсь  це враховувати під час складання завдань для учнів та у використанні освітніх платформ для дистанційного навчання.

Немає коментарів:

Дописати коментар